Wednesday, March 18, 2009

Leverpastej, Röda Skor Med Klack & Frank...

Först måste jag tacka min kära syster som pushade mig idag så jag fick gjort lite saker, som att köpa smör och mjölk samt att skära upp leverpastejen som legat i kylen ett par dagar. Låter som bagateller men tyvärr är det inte alltid de.

När jag skulle gå till ICA fick jag syn på Maddes röda "lackskor" med klack, blev skit sugen på att slänga på mig de men först och främst så får jag inte på mig dem och för det andra vet jag inte hur bra jag skulle vara på att gå med klack.

Vill bara ha något mer som symboliserar tra(m)set inom mig, vill stå ut och visa min mångsidighet. Mina glasögon är ju paj och slängda, min basker är borta så jag har inte så mycket mer.

Borde ut och shoppa när löningen kommer.


Efter jag var på ICA så var jag så jävla trött att jag inte orkade sista grejen jag ville ha gjort, borde nämna att jag fått satt upp mitt dörrstopp äntligen i hallen (bild kommer). Det som jag tänkte göra var att städa upp lite i mitt rum men det får väl vänta, satte mig dock ner och lyssnade på Frank Sinatra i mörkret för att få lite energi, L.A. Is My Lady.

Något som stör mig dock att jag börjar mer och mer inse att jag nog verkligen gillar att få blickar riktade mot mig och att det kanske kan ligga något i vad Madde har sagt. Inte riktigt övertygad än men kommer det så kommer jag erkänna i alla fall. Jag är förmodligen den mest motsägelsefulla människan jag vet, eller det känns så stundtals i alla fall. Det tar emot lite att erkänna när man har fel och att inse att någon annan har rätt men jag gör det. Fan är skönt att ha någon som verkligen ser de flesta eller alla sidor hos en, någon utifrån (alltså någon som inte är jag) har en bra överblick om vem jag är. Känns bara som om de flesta antingen inte ser allt eller så är det kanske mest att jag inte visar allt ? Hur som helst är det skönt med någon som kan komma med lite kritik också.

Känns ganska bra att jag kan driva med mig själv och att jag skrattar åt mina illustrationer. Makes me happy. Det bästa är typ att jag tycker bara den blir bättre och bättre ju mer jag ser den, ah... fan jag behövde verkligen detta ! Sova nu, fan asså vad är det med det jävla hoppet jag ritat också. Så jävla ful bild hela grejen är så jävla jag när jag är jag (om ni fattar).

No comments: