Wednesday, March 25, 2009

The 90's Is The Place To Be...

Shit vilken kväll, jag är ganska glad att jag gick till Olof att jag tog med mig Jägern och att jag faktiskt drog med ut. Hade en oerhört trevlig stund strax innan stängning och framtills vagnen stannde vid brunnsparken, ångrar lite att jag inte bad Lisa om ett nummer men vafan you win some, you lose some... vagn jävlen gick inte hem sen vilket var väntat, gick tillbaka till McD i hopp om att de skulle vara kvar men de hade gått sin väg. Tillbaka till Olof var en option men det blev taxi för ovanlighetens skull.

Vad skall man säga...? Fan jag var och är nöjd med hur kvällen blev, jag önskar bara att vi kunde setts igen. Kanske inte vad hon hade tänkt sig, so be it. Jag får skatta mig lycklig och leva på det jag fick uppleva och känna för en liten stund, värdefullt, passionerat och intensivt. Det hade inte behövt gå så långt som det gick, jag var så nöjd med att sitta och mysa och hångla. Närheten och den fysiska kontakten man saknat fanns där, kanske bara mest en lite kul avslutning på kvällen för henne. Jag bockar och bugar, vi lär dock aldrig återses. Om jag inte skulle vara en creepy stalker som drar till hennes skola och söker upp henne.

Det bästa var att hon var lite rädd för mig då jag hade kängor och lång rock och föreställde sig att sånna personer våldtar (eller något i den stilen), försökte försäkra henne om att jag var ofarlig och konstaterade att jag faktiskt går i klänning ibland; allt för att avvärja situationen. Hon trodde mig inte, frågade Olof för att få henne att förstå jag menade allvar; det tycktes dock få henne rädd (eller något) dock höll nog inte rädslan i sig fasligt länge. Skall nog sova nu, börjar tio:nollnoll imorgon.

No comments: