Saturday, March 21, 2009

Utmaning (2)...

Jaha... då var det gjort också. Kanske inte riktigt blev som jag tänkt mig och fick väl inte riktigt den reaktionen jag tänkt mig heller men men, blir inte ofta som man tänkt sig. Det var min käre far som svarade i telefon och jag förklarade strax vad jag sett i spegeln och hur jag numera ser på mig själv, som en man fast något utöver detta också (kort förklarat). Sa ju att jag hade sett något som var bortom de vanliga könen, mer ett tillägg till min manliga jag eller hur man skall se det. Så fort jag var klar så bytta han raskt ämne och efter att han hade pratat klart så avslutade vi väl mer eller mindre samtalet.

Vet inte riktigt vad jag hade väntat mig, kanske att jag skulle mer behöva förklara mig och gå in lite mer på det hela men det kanske kommer. Måste folk låta få smälta och ta in saker och ting i sin egna takt. Vet inte riktigt ifall de sitter och läser bloggen, hade tänkt att nämna något om den men blev inte av. Vill ju kunna dela med mig lite mer och vara mer öppen gentemot mina föräldrar och detta är ett litet steg på vägen. Får bara hoppas att jag fortsätter ta mig mod att prata om saker och ting.

No comments: