Thursday, March 26, 2009

KMFDM Und Pet Shop Boys In London Town...

Jaha då har man kollat upp KMFDM igen då och fortfarande mest London som lockar, synd att de inte har släppt alla datum än men vafan man kan se de fler gånger om de kommer närmre än Finland eller Tyskland. Det kommer typ gå på 800 kr för själva biljetten och flyg fram och tillbaka sen tillkommer tåg fram och tillbaka från flygplatsen och sovplats men vafan det kommer bli inga pengar alls ! still för det är redan skitbilligt och för KMFDM är jag fan redo att lägga ut en del pengar för. Bror och jag bestämde oss för att lösa allt imorgon, med biljetter för både KMFDM och Pet Shop Boys. Han är mer ett Pet Shop Boys fan än vad jag är, fast jag har nog lyssnat mer på PSB än vad han tydligen hade lyssnat på KMFDM. Det blir säkert nice hur det än blir, förhoppningsvis så följer han med på KMFDM annars så blir det bara jag som dra dit för jag känner typ ingen som är direkt inlyssnad på de och även om någon skulle vara det så är det inte stor skara av mina vänner som kanske har råd, tid eller lust att haka på.

Men hänger jag läpp för de ? I Think Not ! Jag får ju se dem...

Fan jag visste att detta skulle bli ett så jävla grymt konsert år !

Visst, D.A.F. ställde in i Göteborg men de kommer till Arvika och visst Die Krupps ställde också in men förhoppningsvis dyker de kanske upp senare i år. Front 242 var väl så där, Jedi Mind Tricks var awsome ! och snart är det till att se S.P.O.C.K. för 3:e gången ! sen blir det Kopfer Kat och Necro Facility sen kommer Nitzer Ebb också och allt detta i Göteborg ! Så bajs grymt att det inte finns !

Ehh... jag glömde att jag sett Prodigy i år också ! Galet av mig !

No comments: