Tuesday, March 10, 2009

Craps...

Craps...

Borde sluta leva i det förflutna...

Behöver fan en reality check och vakna upp ur den jävla ouppnåeliga fantasivärld jag lever i och bara inse fakta. Problemet kanske ligger i att jag inte lärt mig än hur jag skall leva mitt liv och vad jag vill ha ut av det. Jag är bara förvirrad, tippandes på tå och väntar att något skall hända. Att åtminstone vara poly i teorin kan krångla till det en hel del för en, eller bara att vara jag är nog den verkligen orsaken.

Mercy Kill !

Det handlar nog mycket om trygghet, jag vet vad jag kan förvänta mig. Jag behöver kanske inte utforska mig själv så mycket, jag behöver bara följa med och låta hålla de andra hålla rodret. Ibland blir jag bara sugen på att vara rak på sak men det skulle verkligen inte vara bra och göra något förutom att möjligtvis skada de relationer jag har med dessa personer.

Känns såå mycket bättre att bara prata ut med folk, fyfan varför har jag alla dessa år hållt tillbaka på så mycket ? Rädsla för att man inte skall förstå, för att de skall bli arga, ledsna eller vad som helst har fått mig att hålla tillbaka på allt och inget. Allt för att slippa trampa folk på tårna. Jag kan bara fortsätta att försöka bättra mig och säga mer vad jag tänker och tycker.

No comments: