Tuesday, March 10, 2009

Ghosts 'N Goblins (2)...

Jag orkar inte engagera mig i något just nu, försöker verkligen komma längre på Ghost 'N Goblins men det är typ omöjligt. Har tagit mig till "slutbossarna" men där lyckas jag dö, varför kan det inte mer gå som det gör för denna person ?

Adblock


Jag är just nu på 2.03, börjar där varje gång jag dör och lyckas ta mig få talet gånger till 3.08 sen lyckas jag dö på de bossarna. Jag vet inte hur många gånger jag har dött och tagit continue men denna jävla personen spelar igen hela spelet ! utan att dö en endaste gång, hur jävla ball känns det ? Fan känner mig så jävla brädad och som en riktig jävla looser.

Adblock


Lite spel jag vill minnas att vi hade på C64, någon som minns namnen på de jag radat upp får bara säga till. Kan även tillägga att det finns en hel del spel jag saknar som jag spelade, kommer knappt ihåg alla men mycket jag inte känner igen och vi hade fan massor av spel.

00.50 Bubble & Bobble
02.20
02.40 vill ha
02.43
03.02 (kanske på datorn)
04.08
04.21 (glömt bort)
05.33
05.44 !!!! SÅ GRYMT !!!! ett av mina favvo spel
05.50
06.57 GRYMMA LJUD !
08.19
09.32

Adblock


03.58 Helt Underbart Igen !

No comments: