Tuesday, March 31, 2009

Vårdag...?

Det har varit en ganska nice dag idag, började med lite Gipsleverans på jobbet innan vi öppnade och det var väl inte direkt själva leveransen i sig som var trevlig utan att tjöta lite skit med Henke och bara känna hur bra man trots allt ändå blivit på att köra truck.
När det nalkades lunch gick jag till Hyddan, vart annars ? Där jag köpte mig en spetzial med rostbiff, kyckling, ägg, rostad lök och lite smör, nice som fan var den. Köpte mig även en glass.
- Reklamen ses av dig...

Det blev en Nogger Mint, den var ganska god men var nog lite väl mycket mintsmak och hela dagen har jag gått och rapat upp after eight paket. Tyckte det var ganska vart ute på bärdgården sen men först trodde jag mest det berodde på att jag ansträngde mig en del när jag höll på med stegarna (första dagen utan fleecen) det visade sig dock senare att det var 15° ute vilket jag tyckte var ganska nice. Blev att gå från bussen i bara tröja, så när jag väl kom hem så hittade jag trevlig post. Deklaration och tidningen Språk och jag blev faktiskt glad över att deklarationen hade kommit för det skulle antagligen innebära att jag skulle se en mindre summa pengar föras över till mitt konto från staten lite senare i år, vilket stämmer så det skriker om det. Det magiska talet är 5829.

Nu är jag hungrig... finns det något bröd ?

No comments: