Tuesday, March 31, 2009

Man Lär Så Länge Som Man Lever...

Jag försöker hela tiden lära mig vem jag är, hur jag fungerar och what makes me tick, det är förbannat jobbigt mesta dels för att jag är en person som funderar mycket och till den extrema grad att jag ofta blir fundersam och oviss om något som jag kanske tidigare var säker på så kan det bli efter en stunds funderingar att jag har absolut ingen aning om vad jag egentligen tycker. Det har väl blivit bättre med åren då min självsäkerhet har vuxit en bit men det finns fortfarande en hel del att jobba på.

Det kan även vara så att folk frågar eller ifrågarsätter de jag tycker eller tänker och så blir jag själv förvirrad och börjar fundera på att jag kanske inte alls känner som jag gör eller att det kanske egentligen inte betyder så mycket som jag fått för mig. Detta handlar mest om känslobitar inför andra och allmänt om relationer på olika nivåer och plan, sånt som jag har så svårt för.

Måste dra till jobbet nu, får se om jag kanske går in djupar på det här sen. Det bästa är bra att försöka säga som det är.

No comments: