Sunday, March 8, 2009

Vardagsdeppighet...

Vi kör en gammal going...

Asså känslan just nu är nog mest att jag är supertrött och vill bara sova och försvinna från jordelivet ett tag tills jag blir frisk och all tid har stannat upp så jag kan städa och fixa iordning med allt i lägenheten. Skulle nog bara se det hela som lite vardagsdeppighet, man är lite trött och utmattad efter jobbet, för stunden är livet lite extra påfrestande så här i slutskedet av dagen. Finns ju alltid saker att gå ner sig för men dessa stunder så känner man, bara jag hade fixat de så hade det varit bra (vilket jag tvivlar på).

Får väl försöka blicka bakåt och se hur långt jag trots allt kommit, fast det vill man aldrig för då inser man att man har det ganska bra och allt man vill göra nu är att tycka lite synd om sig själv och få en kram av någon som håller en sällskap i nattens mörker.

Fitta också, skulle aldrig börjat med att riva tapeten i vardagsrummet innan jag var klar med listläggningen i hallen men får bara ta i tu med det först så jag kan bli klar med den skiten så jag slipper ha ångest över att jag har en massa projekt stående och så blir det för mycket så man inte orkar ta tag i det hela.

2 comments:

Anonymous said...

smaken är som baken =P

Noa said...

jag HAR inte ens några tapeter...bara sån där väv..vad det nu heter