Sunday, March 22, 2009

Asymtri Det Är Vad Jag Och Min Kropp Strävar Efter...

Asymetri är nästan nyckelordet för mina piercingar skulle man kunna säga. Jag vill verkligen inte ha det symetriskt då jag anser att jag själv inte skulle passa i det, dock tycker jag det är snyggt på andra och tycker egentligen om att ha ordning och reda annars men inte när det gäller mina piercingar. Lite svårt att göra någon mer direkt i ansiktet då jag måste kunna plocka ut de när jag jobbar, försöker dock arbeta på en liten plan då jag vänjer in folk på arbetsplatsen med att jag har mina percingar i. Så får väl försöka bara att köra med labrett och kula ett tag, en månad eller två och se hur det går och sen så sakteliga få in min ring i näsan in i bilden också bara ha den lite då och då.

Känns som jag sålt ut mig själv lite då jag plockar ut mina piercingar, i och för sig har jag helt och hållet slutat ta ut min industrial men det är mycket för att jag har lite längre hår och den syns inte alls lika bra. De två som sitter under min industrial är så färska att jag inte ens vågar ta ut de då de antagligen skulle växa igen ganska snabbt samt att det skulle göra jävla ont att ta ut dem för att de är så pass nya.

Undra vart min 10:e kommer att hamna, det måste ändå vara något speciellt. Kanske borde låta mig piercas på något lite random ställe alternativt gå och pierca mig på en annan studio ! Fast det hade nog varit svårt, har trots allt gått hit ända sedan jag började pierca mig för snart 4 år sedan. Tycker ju trots allt om att ha rutiner och traditioner, vi får se... det är nog ett par månader kvar tills dess.

No comments: