Saturday, March 21, 2009

Utmaning...

Fan... skall man kanske ta och ringa mor och far imorgon och försöka berätta lite vad som händer i ens liv tro ? Det är ju verkligen det jag har svårast för, att prata om känslor och tankar kring mig och mitt liv med mina föräldrar. De frågade om något hade hänt medan de varit borta och ja asså det har väl de trots allt, eller nästan... vet inte när jag såg mig själv i spegeln för första gången på ett nytt sett men kanske borde berätta för dem om det. De vet ju att jag går i klänning ibland, de har sett mig. Vet inte om de läser bloggen men fan det hade nog varit bra om jag kunde prata lite mer öppet med dem. Nu kommer det ju bli ganska svårt att inte göra det då jag ändå skrivit om det här.

Varför måste jag vara så dum mot mig själv, nu blev allt jobbigt och jag vet inte vart jag skall ta vägen.

Borde sova också, börjar jobba 08.45.

No comments: