Sunday, March 22, 2009

Ett Finger Kortare...

Tog mig i kragen när jag kom hem efter jobbet och direkt började att fixa med kvartstaven och det tog lite tid att komma igång med sen när jag väl hade fått upp tempot så sågade jag fel och fick massor av onödiga spillbitar (skit bra). Det bästa är också när man skall improvisera med en kniv istället för att köra med stämjärn (det är hos Sidi) då är det lätt hänt att man slinter lite, de positiva är att med vassa knivar gör det inte så fasligt ont att skära sig dock så går de bra mycket djupare. Det började pulsera ut blod och det blev bara allmänt störande...

Om ni undrar så nej jag har inte dratt av mig ett finger, fick ett smärre skärsår i ett av de och det bultar lite när jag fingrar på tangetbordet. Jag var hur som helst jätte duktig och fortsatte lite till, sågade lite mer fel och sen gav jag upp för att slippa behöva köpa mer kvartstav men städat undan och gjort fint har jag så det inte känns så jävla stökigt. Lagade förövrigt lite mat igår så jag är duktig av mig !

No comments: