Saturday, January 31, 2009

Lars Versus Hisingen...

Idag har jag rännt runt på Hisingen och tittat runt i Byggvaruhus och letat efter saker till min lägenhet. Hittade tyvärr inte så mycket som jag hade väntat mig och största besvikelsen var väl ändå golvet som Hornbach lurade i mig att tro va snyggt, vilket det inte var. Som tur var så har jag inte köpt något än, dock lite surt att inte hitta något annat. Kändes bra att ha ett golv till köket.

Hittade dock lite annat:

Fan Granitblock 40x40 för 39,50 kr / st är inte så pjåkigt, kan nog bli att köpa in sådana till uteplatsen. Fast vi får se sen när jag väl är klar här inne. Det är trots allt ett litet tag kvar tills det är säsong.




Blev till IKEA och där hittade jag nog mig ett avlastningsbord till hallen,
endast 499 kr. Kommer bli asnice, tro mig ! Hittade även en möjlig färg eller åtminstone fick jag en idé om att måla lite här hemma. Skall nog måla lufttrumman i vardagsrummet och foderna kring en dörr röda.


* Congrats Island, Ni Har Fått Världens Första Öppet Homosexuella Statsminister.





N

ä
r
h
e
t
s
k
r
a
n
k
.
.
.

No comments: