Tuesday, January 20, 2009

Inspirerad Och Taggad...

Det är lite skrämmande att jag inte ville gå hem idag från jobbet då jag hade alldeles för roligt med att renovera och ha mig i vårt lunchrum. Som alltid glömmer jag ta (före)bilder men skall ta med mig kameran imorgon och fota lite processen som sker, är övertygad om att det kommer bli asläckert när det väl är klart. Dessutom ger detta än lite bättre inblick i ens varor man säljer och det är faktiskt skoj att få spackla och måla lite, det ger omväxling i jobbet.

Kan ju säga att detta har fått en ännu mer taggad på att börja fixa i min lägenhet men får ta en sak i taget, skall bli klar med golvläggning och dylikt innan jag ger mig in på att börja riva tapeter och dylikt.


* Pappa Hjälper Mig Lägga List.

* Har införskaffat dock en annan list än den där som syns på bild, dock är den för stunden ganska matt och livlös men det skall jag förhoppningsvis få fason på efter jag lackat den med klarlack.

No comments: