Friday, January 23, 2009

Vilken Dag...

Jävlar vilken dag, jag vill inte tänka på den för den får mig bara ur balans och jag blir trött. Jag har inte känt mig så här hatisk och frustrerad på riktigt jävla länge. Inget som går min väg, saker som låter, tv som står på, föräldrar som pratar och överhuvudtaget föräldrar som vistas på samma plats som mig när jag ringer ComHem. Stressad och illamående, är tacksam för all hjälp det var bara aningen fel tajming. Fick köpt en massa saker, en spegel kom upp och några lister blev lackade. Det var det som skedde idag. Jag kan inte ha varit något särskilt trevlig sällskap för varken Madde eller mina föräldrar men detta var en dag då jag bara inte ville finnas till och allt kändes bara jobbigt och irriterande. Ingen idé att öppna käften när man ändå bara skulle spytt en massa galla, jag var tydligen ledig den 10:e.

No comments: