Tuesday, January 13, 2009

Inköpt, Transporterad & Snart Installerad...

Var massor av duktig idag och igår, städade och diskade lite igår och idag gick jag upp fan vid 8-tiden för att ta mig ut till Bäckebol och införskaffa en massa saker jag behöver. Jag köpte mig lite städgrejer och en ny duschkran eller vad man skall säga, den andra är sönder. Insåg dock när jag kom hem att jag blir tvungen att borra i badet och det blev extra bökigt då man skall borra i kakel så jag väntar tills pappa kommer hit så får han hjälpa mig, vill inte riskera att paja kakelt.

Köpte mig även en skrivare med scanner, har inte installerat den än men skall ta och göra det sen, kommer vara nice att äntligen kunna skriva ut lite saker och scanna in det lilla jag ritar då och då. Så jävla bökigt att ta bild på skiten och få det att se bra ut. Åt även en killer lunch idag, honungsmarinerade kamben med potatisgratäng och Jensen's Bøfhus favoritsås, göttans var det.

Ikväll blir det att spela biljard på Biljardpalatset, verkar dock bara bli jag, Madde och Erik.

* update...

Det blev tyvärr ingen biljard, blev lite väl sent. Får försöka styra upp något en annan gång och då kanske lite mer organiserat.

No comments: