Tuesday, January 20, 2009

Förslag...

Har skrivit ner alla jag kan tänka mig måla på en vägg i större storlek alternativt i orginalstorlek men i så fall flera av dessa.
Vad tycker ni ? Skall försöka fixa så att alla bilder ligger uppe någonstans så man kan titta på de och ge förslag. Jag börjar bli mer och mer "intresserad" av att måla flera bilder för att visa min uppskattning till ett par personer men problemet uppstår då att jag måste ha en jävla massa färger och behöver krångla en massa med målning, kommer bli bökigt.

Adelante

Air drums
Alexandra
Alone...
Birdie
Blagger
Can You Help Me
Did I Over Do It
Die Computer Die !
Don't Just Play Mario, Be Mario
E.T.
Finally Found A Friend
Har Et Knust Hjerte Som Hun Pröver Å Ordne...
Helvetes-Gapet
I Did That
I Got Butterflies Crawling Out Of My Tummy...
I Wonder...
Im Watching The Snailrace
Just Don't Do It
Konstfabrikk
Let The Love Grow
Let's Go Insane
Love In Itself
Mother Russia
Multi-Kär
My Little Piggy On Antichristnial Drugs
Nowhere To Skate
Pink Floyd
Provocative
See Evil, Hear Evil, Speak Evil, Be Evil
Sjunde Inseglet
Skottpengar
Skäggivara
Sounds Like Chocolate
Velociraptor Childcare Handbook (5)
War Goes On
When We Hugged
Woop-Woop

De Rör Inte Hjärtan
Fuck Art ! Let's Dance !
Get Cape. Wear Cape. Fly
Imagination
Moder Justitia
We Like (del)
What Are You (del)

No comments: