Monday, January 19, 2009

Söndag, Tacos & Alla 5 Saw Filmer...

Igår var det söndag hela dagen och det blev en hel del städning och diskning, är stolt över min insats måste jag säga så en ganska stor Kaka ! till mig. Blev att jag stod och lagade tacos och som vanligt blev det en killer ! sådan, mitt knep är; mycket ingredienser, mycket olika kryddor och ta bara typ allt annat som man har hemma och släng i. Blev bara jag och Charles som tittade på alla fem filmerna i Saw-serien och kan bara konstatera att jävlar va grymma det är ! Började lite sent kanske med tanke på att jag somnade runt halv 4-tiden och skulle börja jobba kvart i sju, inte en bra kombination men men...

1 comment:

Anonymous said...

Måste inflika lite fint att jag inte riktigt håller med.. :p Första, kanske andra filmen var bra, resten är bara för att få in pengar. Handlar inte om rätt saker tycker jag =) Men alla är olika.

Hoppas allt är bra med dig, vi får ses snart, är längesen nu =)