Wednesday, December 29, 2010

Vaknade Jag Imorse...?

Jag vaknade imorse att min klocka ringde, greppade nog inte riktigt att den ringde eller att det var ljust i mitt rum men stängde av den och förstod inte riktigt varför den ringt och tänkte något om att jag skall inte upp än på ett tag. För mig var det ju bara att gå på toa och gå och lägga mig igen, hade jag gjort det hade jag förhoppningsvis vaknat av de två alarm jag satt på min mobiltelefon men fan jag var varken pigg eller direkt vaken imorse. Jag kom upp och det är jag glad för, jag sket i att det hade varit gött att sova kanske 15-20 minuter till.

Skall bege mig till centralen strax, mitt tåg går om 1½ timme, 08.32 för att vara exakt och jag räknar med att vara framme drygt 4 timmar senare. Om detta nu sker lär vi väl se, jag hoppas innerligt på detta då jag inte känner för att bli en av de där vinterresenärernaSJ som olyckligt blir fast i timtal, utan fungerande toalett och el. Jag brukar inte ha problem när jag åker så jag hoppas att jag klarar mig undan denna gånge med.

Anledningen till att jag drar upp till Stockholm är för att jag skall fira Nyår hos Arre & Domme. Kommer bli grymme ! Innan dess så skall jag och Domme ha en magisk natt för oss själv. Vad ni läser in i detta är ju upp till er. Ett naket och nyktert nyår kommer det bli !

No comments: