Sunday, December 26, 2010

Gayphone...

Igår fann jag ytterligare en anledning till att köpa en mobil som kör med Android typ som min HTC Legend. Vi lyssnade nämligen på Spotify genom någons mobil, en Iphone och så ville jag lägga till en lista i mer min musiksmak så jag antar att det är liknande som Spotify till Android att man trycker på låten man vill köa och håller inne för att få upp ett menyval. Jag gör detta, inget händer och när jag släpper så sätts min låt på istället. Har kollat runt lite och det verkar som om det inte går att köa låtar. Visst så saknar jag funktionen att kunna söka i min spellista samt att typ kunna arrangera de efter artist så jag kan hitta mina låtar lite enklare men tyvärr har de inte fixat det än but it's a hell of a lot better than Iphone ! Kanske borde vara deras nya slogan:

Android, It's A Hell Of A Lot Better Than Iphone !

Ungefär som den jag försökt fixa för Göteborg, De Int Fjollträsk.

No comments: