Thursday, December 9, 2010

Försöker...

Försökt vara duktig efter jag kom hem från jobbet.

Hade tänkt att riva lite tapet men det blev ju inte av på grund av att jag och Simon jobbade kväll av någon jävla anledning, det sög ju... men men fick å andra sidan sova ut lite imorse. Hur som så städade jag lite bland all skit jag har stående och fick packat upp en låda med badrumsartiklar, jag fick sorterat en massa sopor och det var väl typ det. Märks inte så mycket men det kommer märkas sen, när jag skall flytta på lite saker, slänga andra saker och så. Känns som om jag gärna vill ha fixat så mycket som möjligt innan Victor kommer hem, om han skall slagga här så kan det vara schysst att ha mer än en soffa i ett byggkaos att erbjuda. Vet dock inte riktigt när och om han skall sova här men det blir säkert bra.

Jag skulle behövt fixat hit en elektriker och fått installerat diskmaskin, spisfläkt och bytt tvättmaskinen. Resterande med att fixa nya uttag osv. är ju inte alls lika akut. Hade väl kanske varit att åtminstone fixa det som möjligt skall fixas i vardagsrummet, gällande el så att man slipper göra en massa skit när man spacklat, målat och gjort fint.

1 comment:

rebecka said...

med rosa väggar kommer ditt liv bli förgyllt Lars :d