Tuesday, December 14, 2010

Spaljé Någon...?

◄ Först ser jag detta.

Jag tror bara någon satt igen en gammal öppning och ah... jag vet inte, det ser jävligt galet ut men men fan man var störd förr i tiden, det är ju ett faktum.


Asså jag var lite förvirrad över ribborna och det valvliknande formen samt att de just var vitlaserad som kommer fram lite bättre på denna bild. ►

Jag vet inte riktigt vad fan de har hållt på med men vafan... seriöst. Är d
et verkligen någon jävla idiot som tyckt detta att detta var en jävla bra idée att bygga dessa jävla valv och ribbor ?

- Nä men det kommer bli skit snyggt, tro mig !

Veckan senare har frugan ändrat sig och de jävla spånskivorna sätts upp i all hast och jävligt fel.

Jävla tattare... fan va jag blir less på folk som bara inte kan göra det rätt från början. Samma jävla visa vart man än vänder sig. Spelar ingen roll om man är hemma och fixar eller på jobbet så hittar man alltid någon lat jävel som inte gjort sin del av kakan. Så istället får man göra det själv, som vanligt men åtminstone här hemma så får man lite ut utav det hela.

För att jävlas lite och så tänker jag skriva denna texter efter nedestående, mest för att jag behöver fylla det döda utrymme som skapats. Skall bara poängtera att klockan är nu 22:52 och jag tänkt att lägga mig.

Som mam kan beskåda på denna bild. Så har jag redan börjat ta bort skiten. Meningen är att hela väggen skall väck och att jag kanske bara låter den gå så långt som den sista regeln går idag och inte bygger ut på andra kanten, samt att kan kanske flyttar väggen bort ca 10 cm, närmare bad och kök. Får se hur det blir med symmetri och dylikt men jag tror det kommer att funka då man inte har en vägg som skall möta den.

Får se vad som sker efter att jag rivit den, kanske sätter upp en ny vägg direkt eller om jag börjar bredspackla och sånt innan, vet inte riktigt... någon som har förslag ?

No comments: