Friday, December 24, 2010

Arbetsnarkoman (Much)...?

Asså det är ganska roligt när jag i typ tisdags nyser till och schemat blixtrar till framför min chef och han blir glad och lättad över att jag faktiskt är ledig i mellandagarna. Det är då man börjar undra på hur pass arbetsskadad min chef är. Jag nyser ju som jag gör, det vet ju han om så det är ingen direkt nyhet för honom och det var inte så att jag nös flera gånger eller så utan det var en enda gång och i samma ögonblick så ser han schemat framför sig och konsteterar att jag är ledig och blir glad, tack för den !

Fast å andra sidan kan man förstå honom lite, det har varit mycket sjukdom på jobbet, särskilt för min del, det har ju liksom inte gått en enda månad på det här året som jag inte varit sjuk. Så jag förstår honom men ändå...

No comments: