Monday, January 18, 2010

Listan Beta Version 0.86...

Mål:

* Sluta På Byggmax Innan Min 2 Års Dag Där (4:e- April) - Behöver verkligen ett nytt jobb
* Fixa En Veckolista För Matlagning - Kan vara bra att styra upp, få lite mer rutin och spara pengar.
* Sluta Med Chokladbitar - Försöka börja igen med att sluta.
* Sluta Med Cola På Jobbet - Det har kommit tillbaka... dock är maskinen borta.
* Försöka Äta Mer Lagad Mat På Jobbet - Det går inte alls just nu.
* Börja Motionera Igen (Med Syster) - Vet inte när det blir av.
* Styra upp en karta så jag kan komma ut och springa
* Ta I Tu Med Min Analys Av Listan Och Se Om Man Inte Kan Bocka Av Något - Den får vänta, ett tag...

Lägenheten:

* Sätta upp mina tavlor - Det är en hel del som bara står och dräller.
* Fixa Med Farmorsgardiner I Köket - Har fått som julklapp, behöver bara måtta så skall min snälla syster sy de åt mig.
* Fixa Mitt Sourroundljud - TVn behöver inkluderas ännu mer nu då TV-högtalarna suger brutalt.
* Städa Undan Kablar - De ligger ivägen.
* Köpa Väggfäste Till TVn - Hade varit nice att få upp den på väggen.
* Lägga Ny Sten På Uteplatsen, Kanske Trall ? - Det är inte särskilt vackert just nu.
* Ny Soptunna Till Köket - Den jag har är bökig och skit fastnar i den.

Pappersjobb:

* Skicka Arbetsgivarintyg Till Alfa-Kassan - De vill tydligen ha in en del.
* Gå Igenom Lite Mer Papper - Läsa igenom och sortera.
* Gå Igenom Min Black Book - Finns säkert en hel del att skriva där.

Ekonomi:

*
Köpa En Ny Hårddisk - Måste även ha tillbaka allt material som (ännu inte gått förlorat).
* Köpa Ny Dator ? - När det blir av vet jag ej, måste jag ha en ny ?
* Köpa GTA 4 - Känns som om jag slutat spela...
* Köpa Fallout 3 ? - Vet fortfarande inte....
* Börja Med Något Slags Sparande Och Titta In På Pensionspengar - Kan vara bra till framtiden.
* Budgeten - Kan vara bra att styra upp en men ah...

Färdigt:

Köpa En Ny Hatthylla - Den jag har är så jävla ful

Måla en sista gång i vardagsrummet (även socklar) - I princip klart, har 50 cm kvar.
Börja spackla i sovrummet

Fixa så att jag lägger undan minst 1000 kr i månaden (om inte mer) - Blev 2000 i månaden, den 26:e varje månad.
Börja fixa på mitt testamente / sista önskningar bara utifall någon skulle bomba mig

Sätta Upp Hållaren Till Duschslangen - Köpt en ny och den sitter, ett tag framöver.
Ringa ComHem - Sa upp min telefoni för ett bra tag sedan.

No comments: