Tuesday, January 12, 2010

I Röven På MSN...

Vid ett tidigare tillfälle i år så lackade jag ur på Windows Live Messenger och uppdaterade till senaste versionen då jag trodde jag skulle sluta få problem men det var då problemen snarare uppstod. Nu kunde jag inte längre använda det helt awsome ! stuffplug som jag kört med tidigare för att det är inte kompatibelt med det senaste MSN och då tänkte jag bara att det är väl bara installera den version som den stödjer och köra från där, men nä ! nu måste man ha den senaste versionen av MSN av någon jävla anledning ?!

De vann den gången... men segra gjorde jag tillslut, blev tipsad av Charles att ladda ner Pidgin vilket jag gjorde och fan va det är nice. Det fungerar i utmärkt symbios med Simp (Secway Instant Messenger Privacy) vilket tillåter folk som har detta att prata kryptat med andra personer som har detta dessutom får man en unik nyckel vilket tillåter en att identifiera ifall det verkligen är den man skall prata med eller någon som bara försöker lura en. Så skaffa er Simp och Pidgin och låt oss alla falla bortom FRA radarn.
Piratliv Till Allah !

1 comment:

sys said...

Pidgin har varit på marknaden länge, och det är ett av de bästa tycker jag =)

VVMSMSN!!

VågaVägraMicroSoftMessenger!