Monday, January 11, 2010

Nej Jag Har Inte Dött (Inte För Att Någon Frågat)...

Som kanske folk har märkt så har jag varit jävligt borta från internet, det har en enda förklaring och det är nämligen så att jag haft besök och då brukar jag sällan sitta vid datorn. Har väl inte hänt så jätte mycket här ändå. Har bara mest varit duktig och fixat en massa saker och försökt hålla igång på jobbet. Har betalat och hämtat ut min och min brorsas Jedi Mind Tricks biljetter, det är väl det ?

Stora delar av december och nu i januari så har jag varit extremt duktig då jag nästan alltid haft med mig lunch och ätit lagad mat hemma, har naturligtvis fått hjälp av Madde när hon varit här men jag har inte varit så jävla pjåkig jag heller på att laga mat, diska och hålla efter. Skall bli skönt att få vara ledig imorgon. Gäller bara att få en tidig start på dagen och få handlat lite.

No comments: