Tuesday, January 26, 2010

Badkarsbricka...

Tack vare min internetlösa syster så har jag nu införskaffat mig en sak som jag har velat ha typ enda sedan jag fick tillgång till ett badkar för lite mer än 2 år sedan. Nämligen en badkarsbricka, som den så fint kallas på Clas Ohlson. Jag ville helt enkelt ha något som kunde låta mig sitta och läsa böcker i badkaret, var helt övertygad om att det fanns men hittade aldrig något, sökte kanske inte jätte intensivt men ändå... Nu har jag äntligen kommit över en och testat den och vad skall man säga, förutom att den är helt underbar !

Ja, jag vet... läsk och godis men jag förjänade det och skall fortsätta mitt uppehåll. Kolla på denna magnifika skapelse, nu sitter bara ena vinglashållaren i men den har två fack för förvaring samt en håller för ett stearinljus, massor av mys ! Jag är inte riktigt någon som sitter i badkaret alldeles för länge då jag lätt blir rastlös men nu när jag har något att fördriva tiden med så satt jag säkert en halvtimme eller så, om inte mer, vilket skulle vara en ganska god stund för mig.

1 comment:

Noa said...

Tack för länken, C.O nästa!

När jag badar är jag mest cepe, som vanligt. Jag brukar ha mina cykloper och typ åka fram och tillbaka under vattnet (det är roligare än det låter) så det blir vatten överallt...^^