Tuesday, January 19, 2010

Mat Som Mat...

Köttbullar & snabbmakaroner med champinjonsås är precis samma sak som makaronipuddig, det vet ju alla.

Jag slutar nog aldrig förvånas över hur lite mina kollegor kan och hur lite det lyssnar på mig eller andra för den delen. Man orkar bara till så mycket plocka upp och städa upp efter dem, hela tiden påminna och rätta dem. Inget direkt som skett utan bara små vardagliga simpla saker i vårt jobb som bara inte utförs till fullo och om det väl görs blir det sällan rätt, det är så jag upplever det.

Om det finns en gud så måste hen se ateismen som en mindre förolämpning än religionen.
Edmond De Goncourt


Från Förr (Mobilen):

Tips #1.
Kolla lite närmre hur jg skall åka. Istället för att anta.
Tips #2. Ta mig tid att tänka igenom beslut innan jag fattar dem.
Tips #3. Tina är skiten, något jag borde göra oftare.

Fråga #1. Irländsk ? Ser jag Irländsk ut ?
Fråga #2. Vad hände med 90-tals nassarna ?
Fråga #3. Börja röka pipa (är ju jävligt hett) ?

Fakta #1. 5mm svart plastplugg i septum, bland det vackraste i piercing väg jag sett.
Fakta #2. Jag vet för mycket om mitt kontouttdrag och därför försöker de mörda mig.
Fakta #3. Jag vill rycka av ditt skägg och skrika i det.

Hur Man Vet Att Man Har En Bra Fyllekonversation Med Random Människa På Vagnen Och Har Fått En Vän För Livet:
Du kläcker ur dig mitt i allt, "någonstans mellan pervers" och syftar till dig själv.


- Jag är borttappad i en dimma av kåthet och förvirring...

No comments: