Saturday, December 20, 2008

[Porr]...

Asså shit... vad skall man säga ? Jävlar vilka män detta är. Man blir fan alldeles till sig och vet knappt vart man skall ta vägen. Hur man inte kan tycka dessa två herrar är typ bland det sexigaste som finns på denna jord är för mig aningen svårt att förstå. Mmm...


Bilderna är förövrigt tagna från filmen Örnnästet som är världens bästa film. Något som slår mig är att jag inte har någon plansch från denna film, vilket typ är ett jävla helgerån. Fan borde ha en fet jävle precis bakom min svarta soffa.

* En Örnnästet Plansch - Vill helst vara med och välja ut den, vet att folk tycker det är tråkigt att man "väljer" sina julklappar men varför inte ?

3 comments:

Anonymous said...

japp dom är sååå snygga och sååå bra film!!!
love

Anonymous said...

men l-g :) inte är dom sexiga. fast jag är nog inte rätt person att tycka till om den saken. ;D haha

Tomten0 said...

Asså Jessica då du bara spelar på hemmaplan så tror jag inte de :P

Jag å andra sidan spelar både borta och hemma, ibland är man målvakt, back, mittfält eller forward :P