Saturday, December 27, 2008

Lågsäsong...

Fan det har skrivits dåligt av mig på denna blogg det senaste tycker jag, önskar att det vore på annat vis men tyvärr inte. Varit så mycket annat att fixa med så man har inte haft tid och så har man varit allt annat än hemma de senaste dagarna och så har man sovit dåligt och blivit krasslig så man sover bort hela dagen. Var hos Victor igår och tittade på de fyra filmerna efter första i Fredagen Den 13:e serien, alltså 2-5. Asså vad skall man säga ? Det var länge sedan man såg de och mycket både jag och Victor hade glömt av. Kan väl bara konstatera att 4:an är utan tvekan den bästa i serien, nu har jag inte sett om den första filmen så får bortse från den så länge. Hur som helst så har 4:an ju lätt det fetaste mordet och det finns ganska många goingar i den (mord alltså).

Kanske inte blev så jätte mycket fokus på själva filmerna utan mer att man umgicks och snackade vilket kändes väldigt trevligt då jag inte träffat Victor på evigheter om man bortser från Julafton. Kommer bli fler marathon, nästa blir nog antagligen Halloween serien. Vi har ju visserligen kvar 1 & 6-10 plus Freddy Vs. Jason kvar på
Fredagen Den 13:e serien men tror vi tar de vid senare tillfälle.

No comments: