Monday, December 15, 2008

Lars The Pirate (3)...

Nu jävlar sitter man och försöker pressa sin lina så mycket det går, skit mycket serier som jag missat att följa nu det senaste så det är många timmar av underhållning som just nu kommer hem till mig. Kan ju konstatera till alla er IPRED älskare att jag kommer köpa dessa serier vid ett senare tillfälle då de är helt underbara men det är som sagt sen när jag har tid, ork och pengar.

Har fortfarande en massa disk att ta i tu med samt tvätt att tvätta, jobbarkläderna är smutsiga som fan. Lite jobbigt är att jag tror mitt grafikkort vill mig något seriöst och är rädd att jag kanske behöver skaffa mig något nytt men vi får se, fick lite program av Charles och kör dessa så får vi se vad de säger. Hoppas de ge mig goda nyheter men man kan aldrig veta.

* Kylsprej / Blåsmojs - Finns en go flaska med kylsprej och lufttryck för att blåsa rent vid datorn, skulle behöva en sådan.
* Slipdon - Mina köksknivar behöver vässas
* GTA 4 - Måste kunna spela med Charles.
* Fallout 3 - Slippa köpa själv liksom.
* Propp Till Badkar - Den jag har läcker ut vatten.
* Ny Hänganordning Till Duschslangen - Den jag har är sönder.

No comments: