Monday, December 15, 2008

Übertrött (2)...

Shit, jag var verkligen trött imorse kan jag säga. Gick och la mig vid 6-tiden igår för jag behövde sova lite då jag sovit ganska dåligt i helgen och gick upp halv 5 imorse, satt och tjötade med Jessica en stund och märkte att klockan började bli mycket för jag skulle ju med bussen som går tjugo över. Insåg när jag är i centrum att klockan nog inte var så mycket som jag trodde den var. Skulle ju ta nollsex:tjugotre bussen och inte den som gick nollfem:tjugofyra det var väl så där lyckat av mig men men...

Fan det finns Mycket och då menar jag verkligen Mycket att blogga om, får hoppas att jag kan kludda ner något senare idag. Har en hel del disk att ta hand om, behöver även försöka konstatera vad jag har i matväg ifall man skulle vara i behov av att slänga ihop något eller så. Kanske var en mindre miss av mig att inte gå och lägga mig när jag kom hem förut, kunde sovit i typ 50 min men å andra sidan kanske jag blivit skittrött. Skall fan jobba till fjorton:femton idag. Kanske kan dra och julhandla imorgon men får se hur det blir. Skall träffa Tull, Charles och Maria i veckan också, hur jag nu skall hinna göra det vet jag inte men det lär väl visa sig.

* Fingervantar - Som vanligt så är mina väldigt söndriga vid det här laget.
* Skrivare - Känns som om man kan vara i behov av en, alltså någon liten och behändig.
*
Scanner - Jag tror jag skulle vilja ha en scanner, kan vara bra och den behöver också vara liten och behändig.

No comments: