Sunday, December 28, 2008

Det Gör Ont I Min Kropp Och Lägenheten Ser Ut Som Skit...

Min lägenhet är typ Jätte stökig och min kropp värker, jag är trött och vill sova borde nog också göra så.

Fan det känns lite illa att man nästan ser fram emot att få komma till jobbet och fixa och dona lite. Jag menar det är så jävla stökigt och sketet, känns bra när det ser lite städat ut. Är väl kanske bara naturligt att vilja ha det fint och städat på jobbet, asså hade bara folk fått in lite rutin hade allt varit så mycket bättre men folk gör inte det man borde göra och man får hela tiden plocka upp efter dem jävla inkompetenta människor. Hade man fått lite mer effektiva jobbarkompisar och trevliga kunder hade detta jobb varit supert !

Trodde jag börjde sent imorgon, det gör jag visserligen men börjar precis samma jävla tid som jag gjorde idag bara det att jag jobbar längre vilket är lite sugit men men fan skall man göra, pengar är nice i alla fall.

No comments: