Tuesday, December 2, 2008

Gammalt Groll...

Söndag Morgon: Två nyktra idioter sitter på morgonkvisten och skriver grova texter om trebarnsmammor, med andra ord jag och Tull. Det skapades en hel del textrader till ett par olika låtar till vårt lilla projekt Kurt-Joel And The Muttpluggerz. Vi var riktigt kreativa och är ganska tacksam för att man varken drog hem eller drack kvällen innan (Sys inflyttningsfest). Jag lyckades naturligtvis glömma presenten, var duktigt bakfull och dök nästan inte upp och kan konstatera att lita aldrig på att saker och ting är öppet (det visar sig ofta att man har fel). Folk tycks även ta ganska illa upp för att man inte kommer ihåg namn på de, asså jag har fan lyckats glömma bort vad mina polare heter som jag känt i flera år. Jag försöker bara förklara läget och ursäktar mig men detta tycks inte förstås fullt ut trots allt.

Söndag Eftermiddag: Två nyktra och övertrötta idioter hittar på en massa djävulskap som de kan utföra i framtiden. Vi försvann till Tulls morsa och där var även hennes man (tror jag) samt Linnéa och Markus, det bakades pepparkakor och stöptes ljus. Oerhört gemytligt och hade nog stannat lite längre om jag inte var så fasligt trött. Fick med mig lite pepparkakor hem och även ett par ljus.

Ehm ?

Jag har helt glömt bort att man kan sätta fina lappar på mina påsar med grönsaker och dylikt så det går snabbare att blippa in och handla på ICA och jag insåg detta i Söndags och jag skäms lite så jag hoppas att ICA-folket förlåter mig och kan sluta fred med mig.

No comments: