Thursday, December 11, 2008

Julklappslistan (1)...

Jul, ja snart är det fan jul igen ! Helvete, tiden går fort. Har fortfarande inte köpt några julklappar och vet inte alls vad jag skall köpa mest för att jag inte frågat min familj vad de vill ha. Får väl försöka satsa på mer genomtänkta klappar i år, har inte så mycket pengar. Inte för att pengar gör klappen men det gör det hela jävla mycket enklare. Skall försöka spåna lite på vad jag kan tänkas önska mig.

* Ramar Till Mina Planscher - IKEA är stället att leta.
* Hjälp Med Att Fixa I Lägenheten - Så mycket som behöver fixas.
* Ställ Till Badkaret För Läsning Av Böcker / Tidningar - Mest eftertraktade.
* Ny Hylla Till Köket - Har sett något på IKEA, vad annars ?
* Hatthylla - Tror jag såg en schysst på Åhlens av alla ställen.
* En Årsprenumation Av Tidningen Språk - Det är fan en grym tidning.
* Biljett Till Arvikafestivalen - Kommer ju bli grymme !

3 comments:

Anonymous said...

Språk är verkligen fantastisk! Den vill jag också ha!

sys said...

Har du inte fixat biljetten än? :( Fast du är inte den enda jag behöver skälla på :s Vet dock några som fixat biljetten :D Så man blir inte helt ensam i alla fall *skrattar*

Tomten0 said...

Den är fan fantastisk.

Nej jag har inte fixat den än, å andra sidan så var väl du inte så tidigt ute med 08 biljetten ??

Jag skall köpa en men till löningen blir det nog. Jag skall dit, lugna dig.