Friday, December 5, 2008

Mot Sherwoodskogen...

Jaha då skall man strax ta vagnen som för en in till stan för att sedan hämta ut lite tågbiljetter och sen sätta sig på ett tåg som skall ta mig till El Stockholmo. Skall bli jävligt skoj att träffa Tove och Arre, har inte sett de på ett tag, särskilt Arre (det var alldeles för länge sedan). Så galet att jag skall vara där i 4 dagar men varför inte liksom ? Det kommer nog bli ganska gött att komma bort lite men samtidigt kommer man vara lite "uppstressad" när man väl kommer hem, så mycket man "missat" och måste ta igen. Hoppas verkligen inte det blir som när jag var ledig förra helgen, kändes att man varit borta från jobbet alldeles för länge och då handlade det om 3 dagar, lite störande att mitt jobb är det mest stabila i min vardag. Det har aldrig riktigt varit så och det är icke bekant.

Hoppas jag kan sova på tåget för det blev inte super många timmars sömn inatt.

No comments: