Sunday, April 1, 2007

Är Det Värt Det ?

Vad skall man göra ?
Vad skall man säga ?

Vad vill du ?
Vad vill jag ?

Är det värt det ?
- Mord i sinne, blodbad inne.
Lars-Göran

Är trött på gayvärlden eller snarare den lilla skara människor jag umgås med. Det är intriger, bråk och fan allt annat som inte är positivt. Säger inte att det inte är så över allt annars med men det har blivit för mycket det senaste och jag har syltat in mig alldeles för mycket i allt och alla, nu har jag fått nog. Jag försöker fly från dem, jag försöker fly från mig och mina problem också genom att gömma mig i det heteronormativa samhället, det svenska samhället. Jag vill bara försvinna in i en vardag där allt är bra på ytan, där ingen ställer några frågor, där inga svar behövs ges. Jag behöver en jävla paus...

Jag väntar bara på att allt skall skita sig, jag bara väntar på allt allt skall rasa under en, den stunden tycks aldrig riktigt komma, det blåser hela tiden över och jag glömmer bort mina problem och fortsätter med vardagen tills de hinner ikapp med mig igen. Det kommer bara fortsätta så här tills jag antingen tar i tu med mina problem eller tills jag verkligen kör slut på mig själv, jag skulle lägga pengarna på att jag kör slut på mig själv men den som lever får se.

No comments: