Monday, April 23, 2007

Enslave All Humanity For My Amusement…

Aggressioner,
Fiktiva våldsutbrott,
Vansinnesdåd i Pink Floyds ära.

- Enslave all humanity for my amusement…

Vi lägger ett lock på det så blir det nog bra, håll det inne. Jag skulle kunna tro att jag har lite smått aggressionsproblem som jag borde ta i tu med. Innan det verkligen går ut över någon, med det menar jag ju självklart någon annan än mig själv. I've gotten past me, a real long time ago.

Nu kommer ju självklart folk ifrågasätta allt detta för du är ju alltid så lugn och bla bla bla, ja jo det kan ju verka så och för det mesta brukar jag väl behålla mitt temperament men not all times och än har jag inte riktigt släppt loss på riktigt. Rädslan finns ju bara att man verkligen skall flippa en vacker dag och frågan är bara hur långt man kommer gå.

Säkert kommer inget hända för jag är alltid så jävla sockersöt av mig men faktum är att jag oroar mig om det sen bara är p.g.a. min paranoia eller inte så behövs det tas i tu med på ett eller annat sätt. Det roligaste skulle ju vara ifall jag väl flippade för då skulle det bara vara ännu ett bevis på hur den svenska psykvården och vårat svenska underbara skyddsnät inte alls fungerar. Det här lovar jag dock ifall jag nu skulle bli så galen och gå över kanten, skulle jag då väl välja att ta med mig några kan jag försäkra er om att det kommer ju fan vara personer som förtjänar att hänga med. Får väl bara se hur lång tid det tar innan någon reagerar på allt detta.

Med tanke på de jag skrev där uppe så skulle det säkert bli en jävla storm angående Pink Floyd och folk skulle börja leta efter orsaker och sataniska meddelanden, särskilt ifall man spelar upp de baklänges, säger bara en sak och det är titta på Bill Hicks så får ni reda på vem som är den verkligen satan i rummet.

- I sure would like to hit that...
Ingen lyssnar för ingen vill höra,
Ingen lyssnar för jag är tyst,
Ingen ser för jag visar mig inte,
I tysthet har jag ihjäl er alla.

No comments: