Monday, April 9, 2007

Jag Är Bara Lite Trött...

En dag med Herngren,
En dag med Ulveson,
En dag med komik,
En dag med mig.

Alla dagar är iofs med mig,
Det är något ganska oundvikligt,
Ofta man gärna hade sluppit,
Tankar hit och dit,
Jag är bara lite trött...

Var ute och joggade förut, kom väl kanske 1 km innan jag var tvungen att gå istället för jag hade för mycket träningsvärk i anklarna och det blev för påfrestande att jogga. Så tänkte jag optimistiskt och galet att jag orkar nog gå milen, det tar ju inte så lång tid och tid är något jag har att ta av men blev att man traskade runt på 4½ istället och var väl ut i ca 40 min så det var väl bra i alla fall. Sen har jag bara suttit hemma och fördrivit tiden med att skriva någon dikt, rita några bilder samt suttit och tittat klart på tv-serien / dokumentären Ulveson & Herngren, jävligt rolig men samtidigt lite jobbig att titta på. Har lite svårt för att titta på skämmiga situationer tror jag, sätter mig nog in i det och skäms med dem.

No comments: