Thursday, March 22, 2007

Vad Skall Man Göra ?

Fan skall man göra ?

Imorgon skall man hjälpa en kompis flytta igen, i övermorgon kommer en annan kompis ner hit, på söndag är det våffeldagen whuppie fucking do... då skall man till Habit och träffa massa annat folk, har en annan polare som är sur på mig och verkar inte vilja prata med mig, en annan som inte orkar prata med mig sen har jag en hel hög folk jag borde prata och träffa men har fan aldrig tid.

Mellan allt detta skall jag hinna göra massa shitt hemma, jag skall hinna ta i tu med mig och få tid till mig själv och det tycks vara det enda jag gör typ. Känns verkligen som om jag bara ägnar tid åt att inte göra ett skit, om det nu är kvalitetstid för att vara med mig själv vet jag inte. Fattar inte hur folk hinner med och verkligen orkar med att ha jobb, en familj osv. att ta hand om. Jag behöver verkligen någon som lär mig att strukturera upp allt lite.
Du fanns där men ville inte prata,
Du finns där men jag orkar inte prata,
Vi kommer träffas men vad händer då ?
Orkar jag verkligen med detta tempo ?

Mer och mer flyger musen fram och tillbaka,
Det blir bara mer och mer färgglatt,
Trots detta blir det en dyster bild,
En dyster bild av mig,
En dyster bild om dig,
Det går framåt men också jävligt mycket bakåt.

Skulle jag väl prata med någon och försöka reda ut mina problem så finns det en liten hake, jag vet inte vad som är fel eller snarare jag orkar inte tänka igenom vad som är fel och vad jag behöver göra för att lösa det hela. Jag vet oftast hur jag skall hantera det mesta men ibland orkar jag inte ens ge det ett försök att komma på vad problemet är eller vad man skall göra åt det. Jag måste fan träffa min kurator och prata med henne om allt detta innan jag träffar läkaren igen för jag är fan jävligt lost.

No comments: