Wednesday, March 14, 2007

Fundersam...

Intryck,
Käkont,
Och trötthet beskriver min dag.

Nu är det snart sju timmar sedan jag satt på tåget in. Blev att man satt på café Cello i drygt fyra timmar med folk från Bi-Gruppen och övrigt drägg från RFSL. *hihi* Det var jävligt trevligt och förbannat skoj, därför man har så ont i käkarna. När Cello stängde blev det att jag och lite av folket drog in på Martinshop och skrattade och skämtade om de olika dildos och övriga leksaker de hade där.

Sen åkte jag och Sys till Frölunda till 7/11 och hälsade på hennes man. Så nu sitter jag på tåget och väntar på att få åka hem.

- Right in the ass, you fucking scumbag cocksucker !

Vågar man lyssna på sig själv ?
Vågar man lita på sig själv ?
Vågar man ta steget ?
Vågar man lämna ut sig så ?
Vågar man att bli nekad ?
Vågar man få ett ja ?
Vågar man inte vara perfekt ?
Vågar man släppa loss ?
Vågar man vara sig själv eller måste man ständigt leva i skuggan av den självbild man byggt upp ?

Tack för rådet Sys, helt ovärderligt. Det gör min tillvaro lite ljusare, lite drägligare och
förhoppningsvis så känner jag inte lika mycket skuld när jag tänker på det. Tack !

No comments: