Wednesday, March 21, 2007

Pain & Sorrow, Fun In Tomorrow...

Dåligt klyven jag blev nu då eller, min käre kompis Charles skickade mig ett nytt ritprogram som var jävligt hett.
Där man kan sitta rita mer realistiskt med tusch, krita, akvarell osv. problemet är bara att det är en freeware version och det är inte alls lika avancerat som PS på många sätt så jag vet inte riktigt vad jag skall använda.




































P: Det er torsdag og det er Joker Nord tid. Og dette kan bli din drømme kveld for jeg vet at det ligger både brillejoker og ånsejoker i potten. Vi har hatt innbrudd her på Joker Nords lokaler av folk som prøver å få tak i reglene. Men de er trygt plassert i en safe. 50 meter under bakkenivå. Og i det øyeblikk noen åpner regelboka, vil regelboka selvantenne. Så jeg sier bare: La Joker begynne la Joker hatten nynne.

[Det kommer tall opp i alle sirkler botsett fra de 2 i midten i en av sirklene kommer det en 7 oppå en 8]

Det jeg kan avsløre i dag er at i tillegg til vanlige tall også skjuler det seg psykotall og alkotall ja og selvfølgelig speiltall og dødtall. Oj det var et rart tall… det er et partall som liker å kle seg ut som oddetall, eller som vi sier i Joker Nord: et transvestitt-tall.

Vi har ingen med oss på tråden da skal vi ringer opp noen.

[Det ringer]

T: Krøvel Velle Volle, hallo..?

P: God kveld i Volle, dette er fra Joker Nord.

T: Jeg vil ikke være med i Joker Nord mer. Jeg har mistet penger, hus og familie. Nå har jeg bare hytta igjen ja Joker Nord har ødelagt livet mitt jeg synes...(avbryter)

P: Ja, det er artig med spill og lek... har våren har kommet til Volle..?

T: Våren er ikke kommet, det vet du godt. Jeg vil ikke være med i Joker Nord. Jeg legger på. Farvel. (klikk)

P: Jaja, Krøvel Velle Volle, selv om du har lagt på hører vi deg. Det nytter ikke å bryte forbindelsen med Joker Nord. Vi har installert mikrofoner i hytta di og alle nordnorske hjem.

T: I alle nordorske hjem, gud hjelpe oss alle...

P: Ja velkommen til Joker-Land...

T: Det nekter jeg å tro.

P: Hvis jeg sier at du for 5 minutter siden gikk og sang Mitt navn er Krøvel Velle Voll i fra Velle i Volle så tror du oss kanskje?

T: Det sang jeg ja, dette er jo helt utrolig. Den har æ laga sjøl…

P: Gratulerer du Velle Voll for du har fått et Tranvestitt-tall.

T: Jeg vil ikke spille fordi jeg ikke kan reglene…

Neineinei... Nå gikk strømmen…

P: Ja Vell Voll. Den kan du få strømmen tilbake hvis du spiller. Det gjør du! Du har en trensvestitt 8er som liker å kle seg ut som en 7er. Vil du kastrere eller kle av?

T: Hva sier reglene

P: Den sier kle av, og vi avkler. Flott dette går bra.

[8eren og 7eren havner i hver sin sirkel men 8eren er tykk og fet. ]

P: Vi kan se at 8eren er et tykketall. Ja, et tykketall har du fått…

T: Ja... haha... se på den, tjukk og fin og frodig

[Ringen blir rød og 8eren blir gradvis tynnere]

P: Det skulle du ikke sagt. Nå har 8eren fått komplekser. Ja der ble den et anorektisk tall. Du ser vel 8ern skrumper inn…

T: Hva gjør jeg nå hva sier reglene!!

P: Du kan gi den et annet tall å spise.

T: Ja da gjør jeg det.

[4 ereren forsvinner inn i 8 og blir borte 1 sekund men kommer ut igjen og havner på utsiden av ringen.]

P: Og vi mater… Ojojoj, den kastet firern opp igjen.

[Den blir tilslutt så tynn at den blir en 1er. ]

P: Nå har den blitt så tynn som en 1er den.

T: Ja dette var en lære penge.

[Det kommer opp et speil]

P: Se der et speil, vil du sminke eller blende tallene?

T: Hva sier reglene?

P: Reglene sier at når du har fornærmet en 8er så får du ikke vite flere regler. Hva gjør du Velle Voll?

T: Eh… blender...

P: Og vi blender...

[Det kommer nye tall og en samejoker]

P: Oj, en Samejoker.

T: Oj... det var trivelig for jeg er en tredjedels same...

[Vi ser den tar 2 tall og forsvinner ut av bilde]

P: Ja, Samejokeren krever bruks- og eiendomsretten til 5ern og 3ern. Han mener at han har vært her lenge før oss. Der forsvinner den for å starte et eget SameJoker. Men de klarer ikke å drive samejoker uten at de får støtteordninger, dermed må vi også gi bort 4eren og 7eren i stønad.

T: Ja ja. Da har jeg bare en 2er igjen jeg da. Hva skal jeg gjøre nå jeg…

Plutselig knekker 2 eren

P: Nå knakk 2’ern.

T: Hvorfor knakk den?

P: 2eren er et benskjørt tall. Det burde du vite. Nå har du tapt hytta.

T: Ja, det var det siste jeg eide...

P: Du har jo fortsatt noen friske organer i kroppen. Og du kan spille bort nyra di. Det er manko på nyrer, og hvis du satser nyra di, så kan du jo vinne tilbake alt.

T: Nei nyra mi får du aldri.

P: Jeg har datteren din her...

T: Rita Krøvel Vell Voll!?

P: Ja, du er vel med videre, er du ikke det? Vi spiller videre…

[Det kommer opp tall, det førstel med ”” rundt.]

P: Et tall i gåseøyne, et ironisk tall. Bak ironien er det ikke noe.

I den neste ringen…

[I den neste ringen snør det rundt tallet]

T: Snør det?

P: Nei det er flassetall og hva skjuler det seg bak flasset? Jo, PS betyr psoriasis og den er ubrukelig.

[Det kommer en liten 2er i en av ringene]

P: Oj! Du har fått en barnetoer i ringen din… det er ulovlig. Du vil bli etterforsket

[Det kommer en joker med en trekant oppå]

T: En Trekantjoker!

P: Ikke trekantjoker men en fittejoker så du er ute av det som det går an. Beklager Velle Voll.

T: Ja ja. Nå banker det på døra her, noen som vil trøste litt.

P: Nei, det er vi i Joker Nord det som kommer for å ta og hytta di og Joker Nord kirurgen som kommer for å ta nyra di.

T: Kristopher: Ta og legg han i bakken. Finn Frem operasjonsverktøy.

T: Ha dere bort dere... NEIIIIII...

Kutt Telefon

P: Ja der brøt vi forbindelsen men Volle. Neste uke har vi altså en nyre, en jente på 11 år og en hytte i potten. Ja i tillegg til et hus da… Ha en trivelig Joker Nord aften...

No comments: