Friday, March 9, 2007

För Jag Är En Rebell...

Asså människan lyssnar verkligen inte, jag försöker prata med personen men det går bara inte...

Jag förstår inte vad som är problemet, seriöst asså. Hej jag är en kurator på Vuxenpsyk men jag lyssnar inte och förstår inte mig på mina patienter, jag är en liten fitta som är dum i huvudet. Åhh snacka om att jag är frustrerad, asså tänk om det handlat om någon som verkligen mådde dåligt, vafan hade hänt då ?

Jag är såå glad att jag inte träffade förens nu, shit va jag inte hade suttit här idag annars.

Det riktigt sjuka är ju att jag till och med säger till människan vad hon behöver göra för att nå fram men trots detta så fattar hon inte, hon bara fortsätter babbla på och verkligen bara skiter i vad jag säger eller snarare är för körd i huvudet för att förstå sig på mig.

Det jobbiga är ju att jag är civiliserad, jag kunde gjort och sagt såå mycket till den stackars kvinnan som hon verkligen förtjänar att höra men jag höll tyst. Det är mitt problem jag håller tillbaka för mycket och det är ju verkligen inte bra. Fan min läkare förstår ju sig på mig jävla mycket bättre än vad hon gör, jag menar vafan de måste ha kompetenta människor inom vården annars går det ju bara åt helvete.

No comments: