Sunday, March 18, 2007

I Didn't Create This Situation...

Du ber mig inte,
Du ger mig en jävla order,
Du litar inte på mig,
Du sårar mig,
Du gör mig förbannad,
Du säger åt mig att gå emot mina principer för att det passar dig,
Du begär något så stort av mig utan att ge någon egentlig förklaring.

Hur skall jag kunna göra något sådant för dig om jag inte förstår,
Jag är inte ute efter att såra dig,
Jag är inte ute efter att ta någon ifrån dig,
Jag är helt oskyldig i mina ögon,
Jag agerar helt enligt vett och etikett,
Jag är bara mig själv.

Om du inte kan hantera det så kan det bli svårt att få detta att funka,
Jag försöker bara lösa detta,
Jag försöker förstå men du låter mig inte,
Jag vill lösa detta utan bråk,
Jag försöker att inte brusa upp mig,
Jag försöker hålla mig lugn för att få en sansad diskussion.













- Fuck you, White! I didn't create this situation, I'm just dealin with it.
You're acting like a first-year fuckin thief. I'm actin like a professional.

Det går fan inte att prata med dig när du är sån här,
Jag försöker fan bara lösa allt men det enda du kan göra är att skrika på mig,
Du sätter mig i den sitsen som mina föräldrar är i,
Jag är bara sur och vägrar prata om det,
Hade jag bara öppnat upp mig hade det inte varit något problem.
Går det här åt helvete är det satan i mig inte mitt fel.

Jag vill bara lösa det men du låter mig inte.

No comments: