Thursday, March 15, 2007

Renoverad...

För alla de som överhuvudtaget läser denna blogg så har jag uppdaterat den lite och ändrat lite inställningar så nu skall det bl.a att kommentera mina små inlägg även om man inet har ett konto här på blogger.com eller vad det nu är så.

Håller fortfarnade på att renoverar toan och har dragit av all tapet, nu har far min börjat slänga på lite husfix för att jämna till och snygga till fula ytor och ojämna ytor som finns. Har även införskaffat ett nytt handfat så nu gäller det bara att måla ett rör, lägga en ny matta på det fina betonggolvet och tapetsera om. Efter det skall man bara sätta tillbaka toan, det nya handfatet, installera en ny fläkt, sätta upp det nya badrumsskåpet som är anledningen till att jag väl började röja där nere och sen hitta någon slags belysning också men men det blir säkert bra när det är klart. Kanske borde göra mig lite käk för börjar fan bli hungrig, det är segt att laga mat.

No comments: