Wednesday, February 10, 2010

Världsbäst I Världen På Matlagning...

Jag vet inte riktigt hur jag lyckas men på något sätt så är jag bara världsbäst i världen på matlagning, det är ganska svårt och ibland jobbigt men det är en börda man får ta med sig.
kuken också...
Nä inte nu !

Inte in i gamla mönster, så nu släpper vi det och pratar vidare som en lite schizofren lite skit jag är. När jag kom hem så var jag jävligt hungrig men definitivt inte taggad på att ställa mig och laga mat så jag knäckte 3 ägg, stekte upp dem och käkade lite varma mackor och tittade på senaste avsnittet av Lost, sen så ställde jag mig och lagade mat och jävlar va grymt det blev ! Först fräste jag till lite champinjoner, zuccini och paprika i min wookpanna (I love it, tack ännu en gång Maria) kryddade lite och sen ner i mixern och körde igång den wrrrrzzzzt...

Nu blev det till att steka upp köttfärsen, krydda den lite, i med cremé fraiché och lite redning för att få en fylligare sås och sen slängde jag i grönsaksröran och jävlar va jag blev sugen på mat, fan va gott det luktade även om mina ögon sa något annat, precis vem som helst förutom jag skulle finna det aptitligt men just för att det var så myckte grönsaker så tar det emot instinktivt. Kokade upp lite spaghetti till detta och mmm mm, it's gonna be nice ! Alla som ätit min special tacos vet ju vad jag är kapabel till så ah...

När det gäller min ondska finns det inga gränser, må jag ha ett dåligt minne i övrigt men när det gäller att terrorisera kompisar med jobbiga minnenminns jag. Ah... har fått mig ett par riktigt goda skratt ikväll, tack vare Madde, tack så mycket, hälsa grannen.

No comments: