Sunday, February 28, 2010

Om Allt Stämmer...

Om allt blir som det skall så börjar jag i Partille om 15 dagar ! Räknar det man hur många dagar jag skall jobba på Hisings Backa är det bara 10 arbetsdagar. Det känns ganska skönt måste jag säga, dock är det lite störande att min kära RC inte varit och pratat med mig än, han skulle varit inne i fredags för jag skulle skriva på papper och dylikt men han dök inte upp så jag hoppas på att han kommer förbi på måndag.

Liten note bara också, hade missuppfattat det hela angående anläggningen. Det blir inget nybygge de flyttar in i gamla lokaler men förhoppningsvis så kommer de fräschas upp och vara städade och fina. Kände mig lite dum när jag insåg att vi skulle vara i befintliga lokaler men men känns ändå som det är bättre än Hisings Backa. Till något helt annat, var på studentpub och kände mig helt malplacé.

No comments: