Tuesday, February 9, 2010

Lidl Traumatiken (The Horror)...

Jaha, då har jag varit och handlat på Lidl av alla ställen mest för att se ifall jag kunde spara lite pengar. Har ju varitLidl förr och kanske köpt något litet men aldrig handlat där. Förutom att bara vara där och handla vilket är ganska weird bara det med tanke på all jävla budget skit man ser där, jag tycker Netto är budget och ser billigt ut men detta är fan steget värre, och jag jobbar på Byggmax... vilket inte säger så mycket ändå. Hur som helst, jag såg förbi detta och letade efter saker jag brukar handla och se om jag inte kunde hitta något billigare alternativt, nu vet jag inte om jag gjorde det eftersom jag inte direkt är prismedveten men jag kommer att kolla priserna nästa gång jag är och handlar för att kunna jämföra lite, jag lovar...

När jag var nöjd började jag röra mig mot kas
sorna och till min stora förvåning var det ett gigantiskt jävla kassaband som sträckte sig säkerligen 3-4 meter, bara raksträcka ! Fan det är ju ganska nice, då kan man hinna lasta på en massa jävla skit, detta var allt frid och fröjd tills jag insåg att det roliga tog ett abrupt slut. Precis efter kassörskans så kanske det var en disk som var en kvartscirkel med en radie på 50-60 cm max ! där man kunde stå och lasta sina varor, asså är man där och storhandlar finns det inte en chans i helvete att man hinner plocka ihop det där innan nästa kund kommer.


Nu hade jag inte allt för mycket varor, allt gick nästan ner i ryggsäcken men ändå fick jag skynda mig för att inte nästa kund skulle krocka med mig. Visst ibland finns det korta kassaband och uppsamlingsytor och inte som på ICA där man har en delar för att kunna separera kunder men det är okej, detta är bara vansinne ! Jag skiter i hur billigt de må vara, kommer ju aldrig handla där mer på grund av detta. Det är ju bara så jävla korkat att jag vet inte vad jag skall säga.

Asså ser ni ?

Tog en egen bild, man ser så jätte bra dock.



*
The Horro...
Detta kommer ju lämna ett stort emotionellt ärr som nog aldrig kommer att läka.

Tack !

Tack Lidl för att ni verkligen fått mig att aldrig gå in och handla något mer hos er någonsin !
Inte för att det är en särskilt stor förlust men det är bara så jävla korkat att jag förstår bara inte hur i helvete man har tänkt. Det är nästan lika korkat som påsar och spadar utan handtag
.

Jag kan verkligen inte släppa det, detta är ju fan bland det mest korkade jag har varit med om på väldigt länge och det säger ganska mycket, jag jobbar på Byggmax och får dagligen uppleva korkade situationer men detta tar verkligen och höjer ribban bra jävla högt måste jag säga.

No comments: