Sunday, February 28, 2010

Container...

Till jul fick jag Container där en del av Max Anderssons verk är samlade, detta är bland det sjukaste jag någonsin jag läst. Hittils har jag bara läst Pixy från 1992 men det tog ett tag eftersom jag bara satt och läste den när jag satt på toan och då blev det oftast bara någon sida. Jag vet inte riktigt vad jag skall tycka, den är bara weird... jag vet inte ens hur jag skall förklara vad fan det handlar om. Treo och Angina som blir uppringda och terroriserade av sitt aborterade foster från dödsriket. Det blir Treo som får åka till dödsriket för att leta upp fostret Pixy och döda det. Innan, allt där emellan och slutet är jävligt trippat och ah... du måste läsa skiten för att förstå hur jävla sjukt det är. Har ju lite serier kvar att läsa så som, Vakuumneger, Döden, Pistolen Johnny, Vrak-Pojken Och Bombgömman m.m.

No comments: