Sunday, February 7, 2010

Hela Jävla Dagen...

Fan vilken jävla subba det är att städa, det har tagit mig hela jävla dagen att städa vardagsrummet. Först måste man plocka ur det som går att flytta på, dra ut kablar och skit för att kunna flytta på resten för att sen börja damsuga och sen svabba golvet och jävlar va jobbigt det var ! Har inte stått och svurit så här mycket för mig själv på länge. Det värsta jag vet är kablar som trasslar in sig och fastnar i varandra.

Det tog lite extra tid för jag skulle spika fast tp, ljud och bildkabel från datorn till modem, stereo och tv för att slippa ha en massa kablar liggandes. Dock insåg jag ganska snart att jag gjort ett
fatalt misstag att inte låta det vara tillräckligt mycket slack borta vid datorn, då jag förflyttat positionen av datorn. Det kan bli problematiskt att flytta om den till hur den stod tidigare för då behöver jag dra ur de flesta fästpunkter för att justera det hela för att få kablarna att räcka till. Än är jag inte klar med städningen, har fortfarande datorbordet kvar att städa.

Sist och inte minst så har jag kvar mina (dvd)hyllor att flytta ut i vardagsrummet och placera men det tar jag definitivt en annan dag.

No comments: